28 December, Tisdag

20:56
Den här dagen började på topp. Steg upp lagom till 14:10, käkade frukost för första gången på.. en vecka? Nu snackar vi riktig frukost, ni vet knäckebröd med ost, apelsinjuice, kaffe och hela köret. Men som jag sa till Towe; jag äter bara på morgonen för att inte få universums värsta nikokick.
Towe kom förbi på morgonkvisten, eller eftermiddagen som vissa skulle kalla det, med Killebill. Sen gick hon lika snabbt igen, och jag kunde återgå till att spela CityVille, som råkar vara mitt nya beroende. Jag ser inga fler utmaningar i Farmville, det är samma sak dag ut och dag in. Ploga, så, skörda, harvesta djuren etc. I CityVille, ja då kan man skicka tåg!
Le & Lo, som blådårarna nu går under, kollar på senaste Beck-filmen och jag slökollar väl lite jag med. Och förutspår vad som ska hända, för det är pretty obvious. Men det gör det inte mindre läskigt.
Jag och Lina har börjat nörda Prison Break, Lina ligger lite efter mig eftersom jag inte kunde hålla mig. Så idag var jag tvungen att beställa en till säsong. Det blev lite annat godis också, en poster på min snygging Wentworth Miller och Jarhead, där min andra snygging är med.

28 - Det här saknar jag
Jag saknar Sofie. Så jävla mycket att det ibland gör ont. Jag vet inte riktigt vad som hände eller varför vi gled ifrån varandra, men det gjorde vi.
Samma sak med gruppen. Vi stod varandra så nära, mest för att vi berättade mycket för varandra som vi inte berättade för någon annan. Men alla försvann, en efter en, och nu har jag också försvunnit. Och det suger.

Wentworth Miller.

 

23:29

Okej, so here's the thing. Jag tänkte att jag skulle ta upp läsningen igen, eftersom jag inte öppnat en bok frivilligt sen.. sen i somras. Och det är ovanligt, jag brukar alltid kura upp mig i soffan på kvällarna med en bok i handen. I alla fall, jag fick en bok av M&U i julklapp, Någon i din säng heter den. Och nej, det är ingen porrbok, som Jenny tror. Det är en läskig bok. Och det kändes ganska perfekt, för jag har sovit alltför bra den senaste tiden, och om jag nu skulle tro att någon ligger under min säng och lurpassar med en yxa i högsta hugg, ja då skulle det problemet vara ur världen. Japp, så jag öppnade den bara för att se de två första sidorna vara avrivna på mitten. Är det meningen att jag ska GISSA början eller?! Tydligen. Fett L-A-C-K jag blir. Nu måste jag ta en annan bok, och de enda böckerna jag har som jag inte har läst är ja, vampyrböcker. Jag vill inte läsa om vampyrer, jag vill läsa om mördare. Jag vill bli så skräckslagen att jag sitter ihopkurad under köksbordet med bibeln och ett radband i högsta hugg och mumlar hela Gamla Testamentet för mig själv. Men får jag det? Nej, det får jag INTE. Kanske är lika bra det, eftersom jag inte äger en bibel. Eller ett radband. Men jag har kristna grannar, de skulle säkerligen låna ut sina pryttlar till mig. Men de verkar inte gilla oss. Kanske beror det på att Caspian skiter i deras rabatt på regelbundna tider, eller för att han sitter och tittar in på dem när de äter. Vad vet jag? En massa skit, är svaret på den frågan.

Jaha, nehe. Då får väl jag gå och läsa min dåliga Twilight-kopia till bok. So long, suckers!


Kommentarer
Postat av: Susanna

HahahahA! Om det är House of night du tänker (äntligen) börja läsa på, så kommer du inse att likheterna i den och twilight, tjaa, knappt finns! Så sluta och börja läs istället! :D

2010-12-29 @ 13:53:43
Postat av: Malin

Nehedu, inte house of night. So suck it! Det är någon annan serie.

2010-12-29 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0