29 December, Onsdag

14:32
Vad gör jag uppe så här tidigt egentligen? Jo, det ska jag tala om för er, meine freunde. Jag lär mig tyska. Mein Gott, vilket jobbigt språk. Men eftersom jag ska på oktoberfest någon gång i mitt liv måste jag kunna baserna; fan, jävlar, en öl tack och, sist men inte minst, du är en stjärtgosse, min vän. Det heter för övrigt du bist ein nancy-junge, mein freund.
Någon gång ska jag lära mig att trashtalka Uffe också, på hans eget språk. Det roliga i det är att han inte kan ett ord tyska. HAHAHAHHAH. Skrattar bäst som skrattar högst! Deine Mutter ist eine hure, kan jag säga. Jajävlar sörru!
Nej, om man skulle hitta på något vettigare att göra.. sminka mig? Men för vad? Läsa en bok? Ja, det kan jag göra. Sehr gut, sehr gut.
Imorgon kan ni vänta er ett helt inlägg bara på tyska. Så snabbt lär jag mig. Auf Wiedersehen, meine dumen freunde!

16:53
Jag har inte börjat läsa än. Vad jag gjort istället vet jag inte, tiden bara rann iväg. Illa.
Mhm.. Jag funderar på om jag ska göra samma sak som jag gjorde inatt, då jag sprang ut och kastade snöbollar på en lyktstolpe och sen klättrade upp för den 3 meter höga snövallen utanför mitt hus, och ifall någon skulle komma ut från familjen Modigs hus, kom på en historia om hemlig grannsamverkan. Vem som nu skulle tro att grannsamverkan går ut på att en galning står på en snövall och dansar vikingadans. Det skulle vara spännande och se om de gick på det. Jag hade gått på det, men det kanske säger mer om mig än om dem?

17:00
Pappa frågade nyss vad sjutton det är jag har ätit som gör att jag ser så prickig ut i ansiktet. Jadu pappa, det kanske är bristen på KÄRLEK FRÅN MIN FÖRÄLDER SOM GÖR DET?!

17:02
Jag ska ALDRIG mer störa Caspian när han tvättar sig. Mina händer börjar se ut som.. tja, som mina armar. Mon dieu!

Kommentarer
Postat av: Linn

TAGGA OKTOBERFEST 2011!!!!!!!!!!!!!

2010-12-29 @ 17:44:28
Postat av: Malin

JA FÖR FAN!!

2010-12-29 @ 21:12:57
Postat av: Susanna

Ja!!! TAGGA!!!

2010-12-30 @ 01:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0