30 Decemeber, Torsdag

19:00
Innan jag drar till Towe för att spela poker med henne och Krista tänkte jag väl summera dagen lite kort. Jag åkte till stan med Susanna, hittade lite småsaker jag köpte. En tjocktröja från Carlings, en.. blus(?) från Cubus och ett flätat hårband från Kicks. Vi pratade massor, i alla fall jag. Som vanligt, haha. Det var mysigt. Bortsett från alla förbannade kärringar och barnvagnar.
På vägen hem passade jag på att hämta ut säsong 2 av PB, och nu sitter jag här. Precis ätit, dricker lite kaffe och ja, halvt påväg till Towe.

29 - Mina ambitioner
Tråkigt att behöva säga det här, men jag har inga ambitioner. Alls. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Det känns lite tråkigt, men samtidigt blir saker aldrig som jag planerar heller. Så kanske blir det bra i alla fall.
Men ambitioner är lite som mål, eller hur? Jag har ju ett mål, så jag tar det. Mitt mål är att den 17e mars ställa mig upp inför släkt och vänner och säga "idag är det ett år sen jag skar mig". Det vill jag göra. Det är sjukt att jag kan längta så mycket efter det, haha. Men jag är.. stolt över mig själv. Och det vill jag fortsätta vara. Så, där har ni det. Mina ambitioner.

30 - Ett sista ögonblick

Ett sista ögonblick.. Damn, den var svår. Jag är sällan där för att uppleve sista ögonblick. jag undviker det så gott jag kan. Men sista gruppen, där kan vi snacka om ett sista ögonblick. Det var jobbigt, men samtidigt skönt. Det var tårar och skratt, och massa "vi måste ses snart igen". Det var i både triumf och vemod jag lämnade DBT den gången.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag längtar till att se dig framför alla och höra dig säga att de var ett år sen, de visar bara att du är en stark person Malin! :) <3

2010-12-31 @ 15:45:29
Postat av: Susanna

Håller helt med föregående talare! <3

2011-01-01 @ 18:58:50
Postat av: Susanna

det kommer vara en dag att fira! och det ska vi! <3 :)

2011-01-01 @ 18:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0