6 December, Måndag

20:55
Min dag.
Hmm, jorå. Har varit ganska kort eftersom jag inte vakna förrän halv 1. Märkte senare att det var för att högtalaren på min telefon är paj så jag hörde inte klockan. Fick bråttom som fan upp, sen var det bara att klä på sig och dra till söder och träffa Niclas. Kom dit 20 minuter innan jag skulle träffa honom, så jag våldgästade gruppen lite grann och fick tårta som tack. Märkte hur mycket jag egentligen saknar gruppen. De är förjävla underbara, allihop. Fast Emelie var inte där, men det var däremot Fridus och Patricia. Happy times. Bestämde med Frida att vi ska träffas i helgen och handla julklappar och gå på bio.
Sen åkte jag hem, såg en pudding på tåget men han visade sig vara bög. Japp, jag tjuvlyssnade på han och hans kompis. Men jag fortsatte kolla på honom, för damn.. han var ögongodis. Läste 30 sidor i Exodus på tåget, sen gick jag hem. Fick köttbullar och potatis till middag, hyffsat gott.
Sen blev jag uttråkad, så jag satte lurarna i öronen och dansade loss på mitt rum. Jag måste skaffa lite nya moves, jag ser ju fan inte klok ut när jag shakear loss. Men det kanske alla gör, vad vet jag?
Böda camping blev det sen, och jag häpnas över hur körda vissa människor är. "Herregud" tänkte jag och gick till köket för att spela låtsaspiano på köksbänken. Där träffade jag min kissekatt, som rev mig på handen så jag nöp honom. Och det var väl kanske inte så smart, för han hade fortfarande klorna ute. Nu sitter vi 20 cm ifrån varandra och skickar mördarblickar mot varandra.
Och nu ska jag röka, och sen ska jag fortsätta dansa. Latöööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0