alejandro <3

Igår kväll gick jag hem till min karl. Mötte Paul på deras tomt, fick en bamsekram och grejer. Och hela hans familj bah "du skulle ju inte komma hem till oss förrän vi har blivit bleka igen?". Då sa jag att Nicoina såg rätt blek ut, då slog hon mig. Lilla Emmylo stod och mumlade "vi har varit i thailand" för sig själv. Sötare unge får man leta efter.
Somnade hos Alle, vaknade av att jag fick hans arm i nyllet. Mysigt värre.
Praktik imorgon igen, ska egentligen vara där på lördag också fick jag reda på, men då är jag redan bokad! Towe och jag ska ut och äta på resturang, och sen ska vi hem till henne och äta ännu mer! Hon ska få din present också, som jag inte hunnit köpa, hahah. Men vi ska handla ikväll så då kan jag be pappa svänga förbi stinsen.
Jag är förresten väldigt stolt över min mamma som håller på att ta körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0