H

Ida är fortfarande sjuk, Maxen ställer mer än gärna upp som vikarie men det hjälper inte mig så mycket för jag har min musik på Ida. Jag bajsar på virus.
I fredags hade vi det roligt, jajvlar sörru! Twister, "jag har aldrig", sanning eller konsekvens ELLLER PENNA var det också (och som straff om man inte ville göra något, en klick margarin!) Galet roligt var det iallafall.
I lördags blev det dock inte som planerat att jag och Towe åt på Grill, men vi ska ta det nästa helg. Istället blev familjen hembjuden till mammas kompis som är gudomlig på att laga mat! Tre-rätters, det satt fint. Vildsvin till huvudrätt, galet gott!

Och nu är det så va, att på påsklovet ska jag till hede med Towe och hennes familia! Hur kul som helst, vi ska åka snowboard, skidor, skoter och rida islandshästar och grejer. Såg bilder på Towes blogg, man kan tydligen gå i linne där på vintern. Rätt nice, jag är trött på kyla! Men gaaah, det ska bli skitkul!


Det här är då tydligen stugan, urgullig! Med utedass och allt, bah yeah. Malin and Towe goes grottmän! Haha nej men skämt åsido, vi kommer ha så jävla kul! Eller hur, Totts? ;)

Kommentarer
Postat av: towe

hahah jadå :D kommer bli skit kul! :D

2010-02-22 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0