I belong with you

Om 20 minuter ska jag till tåget och för en gångs skull är jag både påklädd och sminkad. Grreat! Lite Rammstein på det, och jag är muy glad. Men det kommer inte Niclas bli när han märker att jag inte gjort min läxa, mööh! Jag får skylla på tidsbrist.
Jag drömde att jag hade 1400 möss. Och att jag var man och hade 2 barn som ville äta på donken men jag ville hellre vara på ett café och ragga på hon i kassan. Nej, jag är inte helt frisk.
Om 48 timmar är Alle hemma igen! Gud, vad jag saknar honom. Han kommer vara neger och jag kommer se genomskinlig ut bredvid honom. Men det gör ingeningeningenting, för jag kommer vara lycklig.
Förhoppningsvis kommer mina drömmar försvinna då också.
Nej, nu ska jag borsta pliggsen! Hejpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0