"nu är vi riktiga sportfiskare"

För en gångs skull är jag uppe i tid och klar innan jag ska gå! Ett mirakel, ändå gick jag upp i samma tid som jag brukar. Dock har jag inte lagt mig i soffan idag, så kanske, kanske att jag faktiskt kommer iväg till praktiken.. Hoppas! Höhö, ååh vad jag längtar efter att torka gamlingarnas ass.

Igår fick jag iallafall träffa två av mina efterlängtade babes! Jag var hemma från praktiken för att träff Alejandro, mohahhaha va busig jag är. Det var iallafall trevligt, jag har saknat honom så det värkt i hela kroppen.
Sen på kvällen gled jag förbi Towe, det var NICE. Det blev mycket prat, negerbollar och skratt. Och lite hundfjärttar, men det behöver vi inte gå in mer på än att Towes hund fes när han stod i mitt knä. Det luktade ILLA! HAHA! I helgen blir det ännu mera Towe förhoppningsvis, visst?
WOOOOAH, nu ska jag borsta tänderna för det är viktigt. Så man inte får hål. Nästa gång jag får hål ska jag borra utan bedövning. MOHAHAH!

Kommentarer
Postat av: towe

HAHA!! jag har lärt han allt jag kan ;)

2010-02-18 @ 06:46:11
Postat av: Åsa

Därför har man inte Killen i knät :P

2010-02-18 @ 06:55:36
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0