sl - sen lokaltrafik

Någon mer än jag som tröttnat på sl? Tänkte väl det..
Imorse när jag, sen som alltid, skulle åka till praktiken var tågen över en timme försenade. Okej tänkte jag och tog det som skulle gått 10:43 men som kom 11:39. Glad över att slippa vänta i en timme satt jag där för mig själv, när jag hör "tåget går till södertälje centrum". Jaha, då var det bara att hoppa av igen. Då hade det tydligen skett någon olycka i väsby (jag lovar att det var någon som hoppade i syfte att försena tågen ännu mer, bah "hahahahaha era jävlar, hoppas ni lider nu!".. och ja, det gjorde jag). Det gick inga bussar heller så jag ringde praktiken, sa att jag inte kom, smsade min mentor för hon skulle komma till min praktik idag, och fanskapet erbjuder sig att hämta mig. Japp, så det var bara att vänta på henne och sen till praktiken. Haha. Vlken höjdardag.
Jag dushade iallafall en tantalona idag, hon skrek NEEEEJ när jag stängde av vattnet. Haha, toktanten.
En annan dag sa at hon gillade mig, tog tag i min hand och frågade "vad tycker mamma om det här?". Vad svarar man på det? Gulliga tanter jag har. Och bara en vecka kvar med dom. Lite sorgligt, men skönt att slippa torka bajs. Det fick jag göra idag också, tanten sket i duschen. Så kan man också göra. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0