suck it

Klockan är 08:20 och jag har redan varit vaken en timme. Sweet.
Idag blir det bara till att lata mig, som Gud ville att vi skulle göra. Imorgon däremot, ojojoj, då är det årets första grupp. Nice, med andra ord.
Frida skickar after sex bilder på henne och Tony, alltid trevligt. Sötnosarna. De små idioterna som går med skinnjacka i 20 minusgrader. Man måste bara älska dom.
Jag börjar bli trötter, very nice fågelbajs. Då kanske jag ska sova, lalalala.
Jag försökte kolla på the shining igår, men den var så tråkig att det hade varit mer spännande att köpa ett akvarium utan fiskar och kolla in i det. True story.
Nepp, nu blir det cigg och kaffe! Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0