15.28

Jag är så uttråkad. Uttråkad till gränsen till suicidal.
Rotebro är så tråkigt. Stockholm är tråkigt, ja hela Sverige är tråkigt. Jag önskar att jag bodde i typ.. England. De pratar så fult där att det blir roligt. Fast till slut hade jag väl tröttnat och slagit ihjäl någon stackare som bara frågade om vägen till Betlehem eller något. Men då hade de förmodligen bara sagt "Hoppsan hejsan, det verkade lite jobbigt det där. Vill du ha en kopp te och kanske en scone?". Vilket jag hade mottagit, men sen hade jag nog blivit en utstött för att jag inte har socker i mitt te.
Jag lider av hjärtesorg. Det är inte alls roligt. Jag känner mig på vippen att gå ut på ängen utanför vårt "hus" (jag säger hus, men jag menar barack) och ropa efter Heathcliff.
Ngggngnhhh.. JAG TROR ATT JAG DÖÖR!! Jag tror att jag ska fixa håret för att liva upp mig lite.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Heathcliff? Någon som läser Wuthering Heights kanske? :) <3

2010-08-01 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0