Alla har adhd nuförtiden

En heldag med Towe var precis vad jag behövde. Nu är jag lite mer mig själv igen, även om det innebär att jag är lite mindre än som alla andra också. Um, typ. Towe är mongo och det smittar av sig, helt enkelt.
En awesome dag helt enkelt, som kort och gott började med att jag vaknade. Sen klädde jag på mig och gick för att möta Towe på parkeringen, och sen drog vi till stinsen. Jag hittade nada, men T shoppade som en gris. Jag blev sur och vi åkte till väsby. Där köpte jag två tröjor och ett par skor. Högklackade, bara en sån sak. Sen drog vi till coop för jag behövde mat. Jag tror att vi var på rymmen i.. 6 timmar? Haha, sen drog vi och badade och blev attackerade av en fiskmås, och sen åt vi. Sen fiskade vi. Vi är ganska grymma, vi fick upp 10 firrar. 11, om man räknar den vi släppte i. Det var nästan inte ens kul, det nappade så fort man kastade i.. grejerna.
Sen fick jag rabarber av Towe och jag försökte baka en paj.. Jag kunde inte. Så nu ska jag sova, för jag är död. Dödens lammunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0