Blundar

Inatt hade jag en helt ny tågdröm. Tydligen tyckte min hjärna att jag skulle skrämmas lite natten innan jag ska åka både tåg och tunnelbana. Jo, jag kan inte annat än att hålla med. Jag har varit lite våghalsig på sistone. Sist jag åkte tåg var jag inte ens på min vakt ifall någon skulle få för sig att putta ner mig på spåret när tåget kom. Illa, Malin! Men nu har min hjärna gått lite för långt och fått mig att tro att mammor med barn åker på utsidan av tågen.. Och det gjorde alltså jag, med Lina, för hon skulle till sin dagmamma. Ibland börjar man ju undra..

Snartsnartsnart bär det av till tha hov! Jag är bajsnervös, men det är en bra grej. Tror jag. Lite normala känslor är alltid bra. Jag älskar Susanna för att hon fick med mig på det här! Nu måste jag sminka mig! Som jag sa till Sanna; jag måste få Taylor att se mig så han kan berätta om mig för Robert.




Hur snygga är dom inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0