Brännö serenad

Med vattensprutan som vapen hoppade jag runt på altanen för en liten stund sen och dränkte alla spindlar jag kunde hitta, tills jag blev uttråkad, antagligen, och började spruta regn och dansa, samtidigt som jag sjöng alla låtar med ordet "rain" i som jag kunde komma på. Jag ser numer ut som en korsning mellan en tvättbjörn och en cockerspaniel. Det låter sött, men tro mig.. Det är det inte.
Jag lyckades i alla fall få arslet ur vagnen och hämta ut mina piercingsmycken idag. Allt jag behöver nu är min töjnål, sen är jag good to go! En nypa mod, och gärna något smärtlindrande, också. Jag är inne i någon piercingfas nu, tydligen.
Imorgon är det matteprov som gäller för hela slanten, vilket betyder plugga järnet ikväll. Med andra ord; facebook och msn. HÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0