Living the wasted life

Jag har bestämt mig för att skippa sommarskolan helt. Jag ser ingen poäng i det. För jag tror knappast att det jag misslyckats med att lära mig på ett år ska gå in i mitt huvud på två veckor. Logiken i det.. ja, finns inte, helt enkelt.
Pappa lär dampa, men det finns inte så mycket han kan göra, mer än att inte ge mig cigaretter, eftersom det är frivilligt. Och det är inte så att jag måste gå om ettan, jag behöver bara plugga lite mer matte i tvåan.
Igår var jag ute och träffade Jocke, som numer inte har ett hårstrå på huvudet och en jäkla massa tatueringar. Det var kul, jag hade inte träffat honom sen förra sommaren.
Ikväll blir det förmodligen att dra till mamma, eftersom pappa lär vara sur. Men nu ska jag i alla fall gå ut i solen och försöka få lite färg!

 

Update: okej, såhär blir det: jag ska gå i sommarskola, bara för att Emma gör det. Det ska tydligen inte vara jobbigt heller, så.. jag gör ändå ingenting annat på dagarna.
Och jag gick inte ut i solen. Jag fastnade framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0