Tältningen

Jag är ingen tältarmänniska. That's it. Myggor, kyla och att behöva göra sina business i skogen är inte riktigt min grej. Och med business menar jag både ettan och tvåan. 2/7 sket i skogen. Eller rättare sagt; 1/7 sket i skogen, den andra satte sig i väggrenen. HAHA!
Vi lyckades ha kul trots kylan och myggen. Jag hade nog roligast, jag gick till hagen för att klappa oxarna och blev då både nerdreglad och stångad. Satan vad ont det gjorde. Illa luktade dom också. Men söta var dom.
Annars körde vi lite grillning, allsång, kubb och "med andra ord".
På morgonen åt vi på tre rosor, kaffe har aldrig smakat bättre. Inte mackor heller. Efter det började skolan, då hade vi engelska och Chris satte på Dead poets society och vi fick kaffe och läsk. Galet bra film faktiskt. Sen drog jag hem, vi klämde in oss 3 pers på ett säte i Kittsans bil.
Ikväll måste jag köpa Jennys studentpresentER, jag är sent ute nu. Men jag vet precis vad hon ska få, så det är egentligen ganska chill på den fronten. Jag ska hjälpa Towe baka tårta ikväll också. Tajt schema, men det får gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0