We all go to hell

Det visade sig att jag är jävligt bra på sommarskola. Om det nu är en bra sak vet jag inte än. Jag pluggade, och hojojoj vad jag räckte upp handen! Hela två gånger, way to go Molle! Jag fick saker gjort i alla fall. Och det som är mest awesome är att man kan göra provet på fredag, och klarar man det slipper man gå mer. Och med tanke på att dom tar bort allt det svåra så lär det gå galant, ja kanske till och med till historien.
Snart ska jag bege mig hem till min mor, eftersom ingen här hemma behagar att faktisk vara hemma och laga mat till mig. Dessutom skall jag träffa lilla Lina (tyst unge, du är visst liten) och vi ska dansa till tja, jag vet inte, markoolio kanske.
Nej, en cigg på det här och sen drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0