underbart

Jag är så trött! Har både tvättat och städat rummet. Och med städa menar jag sopa in allt under sängen och ett snabbt drag med dammsugaren. Just nu tvättar jag mina käraste tofflor, lagom till criminal minds lär dom vara torra och mysiga.
Utvecklingssamtal igår, 3 ig-varningar.. bättre än jag trodde iallafall. Jag har ett schema nu på när jag ska skicka in mina uppgifter, gjorde och skickade in elen idag på matten. Imorgon ska APU-uppgifterna in, dom får jag göra på svenskan. Och engelskan ska in på måndag, vi ska svara på 8 fucking papper med frågor om en bok jag inte ens har öppnat. Jag pallar inte meeeer!!!!!11oneoneeleven
Jag skulle kunna sova i en vecka, så trött är jag. Jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0