HOOOOOOOORN!!!

Hej, jag är ett underbarn utan dess like. Och varför då, kanske somliga undrar. Jo, för jag är bäst i klassen på engelska. Jag och Susanna har redan scorat 78 points på nationella, med andra ord VG+. Men det kommer bli MVG, sanna mina ord.. MOHAHAHHAHHA! (Ja, jag är helt säker på att det här kommer leda till storhetsvansinne. Utan tvekan.)
Pappa och Lotta är borta, helt spårlöst. Jag börjar känna mig ensam. Och röksugen. Jag börjar undra var karln har tagit vägen med mina partysticks.
Idag struntade jag och Susanna i matten och solade utanför bengts istället. Jag tror jag fick lite färg! Fräknar har jag i alla fall fått, nu är jag en gullunge! Jag kommer snart se ut som Pippi. Skitsnygg är jag i alla fall, kanske till och med så snygg att jag kan ragga upp en Tommy. Fast personligen tycker jag Klang är en riktig pudding! Kanske satsar på han istället, vem vet?
Nu yrar jag igen! Imorgon är det NP i matte, jag kommer faila men det gör ingenting, ingenting alls gör det. För jag har min karriär som engelsman framför mina fötter.
Imorgon är det sista skoldagen på.. ett tag. Jag ska till mamma! Fast på torsdag, aaah då ska jag typ till Towe och bah grilla lite svamp. Aah, och sen ska vi typ sitta på ett tak? Man bah shiiiiiiiiet! Helgalet ju.
Nej, vad som är helgalet är att jag inte bara skjuter mig i huvudet nu på stört. Jag ska uppsöka lite hjälp nu vetja, I'll let you know what's going on later, dude. Or not. Det beror lite på hur det artar sig. Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Susanna The Best!

Malin vi är bara så jääääävla bäst! Men det dära nationella i matte kan väl inte gåttt någe bra, jag tänkte ba, det brukar inte göra det när man inte gör självaste provet!! :o hahah gullunge, pusspådig! <3

2010-05-12 @ 20:38:07
Postat av: Malin

Hahahah, sluta vara så dryg!

Puss på dig också! <3

2010-05-14 @ 11:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0