Jag vet inte det jag

Uppe med tuppen men inte fan ska jag till skolan för det. Nepp, för det hinner jag inte. Jag måste packa. Till vadå? Jo, vi är några i klassen som ska tälta vid skolan och sen käka frulle på tre trosor! Helgalet, jag vet.
I helgen har jag varit hos min mor, mycket trevligt. I Uffes horoskop stod det att han skulle satsa på sin humor, vilket han gick all in för. Men inte fan var han rolig för det. HAHAHA! Jorå, jag har garvat så jag fått magknip. Igår till exempel, så pillade jag bort en sårskorpa på foten och det började blöda, varpå jag skriker "JAG BLÖDER!!" och Jenny skriker "DU BLÖDER!!!!" och Uffe skriker "Bränn det, så slutar det blöda. BRÄNN DET!!!" och när jag inte fattar vad han menar tar han fram tändaren och ska elda på min fot.
Jag dog.
Nu ska jag ta en liten morgoncigg, koka lite kaffe och kanske minsann föna håret. Tjottahejti vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0