Move along

Äntligen fungerar mitt internet igen. Jag har varit totalt isolerad från allt vad omvärld heter hela helgen, för jag har inte haft pengar på mobilen heller.
I fredags fick jag sitta kvar i skolan och göra nåt jäkla mupp-prov, sen däckade jag i soffan när jag kom hem. Vaknade vid 1, för att upptäcka att internet inte funkade, så jag spelade lite spindelharpan istället. Sen sov jag till 11.
Igår, lördag, kollade jag på Rec med Lina och hennes kompisar. Askul, jag skrek så jag nästan sket på mig. Hon har nästan roligare kompisar än vad jag har. Höhö, skämt åsido. Dom var roliga.
Towe drog med mig till kista idag, jag hittade absolut ingenting att köpa. Hon däremot kutade runt i varenda klädaffär hon kunde hitta. Tråkigare människa får man leta efter. Vi är väääldigt olika på den fronten.
Från och med nu är vi nyttiga, i och med att hon FÖRLORADE vegvadet. Och det betyder att jag är bättre än henne. MOHAHHAHAHHAHAHHHA!!!1
Imorgon blir det DBT som vanligt, askul. Verkligen. Not.
Nu försöker jag få folk att spela kubb med mig, men ingen verkar vilja göra det. Lika bra det, med tanke på att jag inte ens äger ett kubb-spel. Dessutom raggar jag på min lillasysters 13-åriga kompis. Ja, är man desperat så är man. Cougar-Malin? Maybe so.
Nej, det här duger inte. TJOTTAFLEJTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0