Mycket

GAAH! Det är så mycket som händer just nu och så lite jag faktiskt orkar ta itu med. Jag pallar inte med allt det negativa, så jag tänker bara skriva om det positiva. Idag, iallafall.
Från i onsdags har jag varit hos mamma, och med Uffe i närheten har man sällan en tråkig stund.. Idag till exempel, då tvingade mamma med mig till plantagen för hon skulle köpa en rabarberplanta, och då fick Uffe för sig att han skulle lägga motorcykeln på hyllan och bli jordbrukare istället. Hela vår baksida skulle bli potatisland, och han hade så gröna fingrar och jag vet inte vad han snackade om. Sen när han väl skulle lägga stenplattor på baksidan blev det snett och jävligt, och sen hör jag han säga "Annika, undra inte varför den där platten står snett. Jag tyckte det såg skönt ut." Och sen mutade mamma mig med cigaretter för att jag skulle göra massa saker hon inte orkade. 
Och efter att jag suttit på baksidan och rökt så gick jag in, och där står mamma med mitt blonda löshår i sitt kolsvarta hår och svänger med huvudet och frågar om hon är snygg. Asrolig tyckte hon att hon var, men det tyckte inte jag.
Igår kollade jag och Ulf på AFV och vi garvade så vi trilla av pinn. Och Uffe kan inte garva utan att hosta halvt ihjäl sig, så det var lite extra roligt.
Jag har hunnit sola lite också! Så nu har jag gått från genomskinlig till grådaskig. Det gillar vi. Vad vi däremot inte gillar är att det är för varmt för att ha kläder på sig, och jag trivs som bäst med tjocktröja och långkallingar.
Jag har levlat som fan på Treasure isle i helgen. Nu är jag på level 51 tror jag. Och Caspian har mens, så han är inge rolig.
Juste! Idag när jag masserade Uffe sa jag att hans rygg var stenhård, och då sa han "ja, om man ändå kunde vara så hård mellan benen nångång." Jag dog.
Nej, nu gör jag som Ia och går ner till sängen för en dejt med Edward Cullen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0