Onsdag.

MÖH! Huvudvärk i över 24 timmar nu, vad är det här?! Jag hugger snart av mig huvudfanet. Det orsakar mig onödigt mycket lidande ändå..
Kattsatan bryter mot alla regler idag. Han går på min dator, hoppar in i kylskåpet och trycker upp rumpan i nyllet på en. Han verkar helt bestämd på att jag SKA slicka hans rumpa, men vi har lite skilda åsikter om det. För jag vill inte.
Idagens har jag läst (istället för att vara i skolan, ja), nu är jag halvvägs igenom breaking dawn. Lilla bebisen är född nu, och Bella är vampyr. Underbart. Jag förstår inte hur en bok kan vara så spännande trots att man redan läst den. Nästa bok jag läser ska inte vara så spännande, den får bli lugn.
Den tolfte släpps Höstoffer i pocket. Yay!
Jag och Towe är vegetarianer numer. Eller, vi tävlar om vem som pallar längst. Vi har dock inget pris än.. Towe gick inte med på att priset skulle vara en bok. Antar att jag förstår det.
Njeeeeeeeeeeet, nu ska jag ta en glass och sätta mig i soffan. SHULULULU!

Kommentarer
Postat av: bambi

det är lätt, jag lovar :> haha

2010-05-07 @ 00:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0