24 November, Onsdag

13:55
Idag stannade jag hemma från skolan, av den enkla anledningen att jag inte orkade gå. Pappa vet inte om det än, så frågan är om jag hinner packa ihop mina grejer och flytta hem till Towe innan han kommer hem. Eller om jag bara ska satsa på att dra fram matteboken och säga att jag stannade hemma för att jag verkligen verkligen behövde jobba matte.. Äh, det löser sig nog. Jag får använda Caspian som sköld ifall han får för sig att slå mig, höhö.
Igår, ja igår.. kom Towe över och jag visade henne alla bilder jag vill att hon scanna in. Hon sa att jag såg ut som en pojke när jag var liten, vilket jag faktiskt gjorde. Sen spelade vi fotboll med en tofs (det började med att vi lekte med Caspian, men sen.. sen lekte vi själva för han tröttnade) och jag slängde mig efter tofsen (för övrigt på ett assnyggt sätt. Hade Svennis sett det hade jag varit mittfältare i Englands landslag vid det här laget) och Towe sparkade på den samtidigt. Hennes fot krockade med min tumme, och nu är min tumnagel blå. Fint, tycker jag. Men det gör lite ont, och jag vet att jag brukar säga att smärta bara är en känsla. Men det är det inte när man själv har ont.
Det är för övrigt snöstorm ute. Trevligt för den som slipper gå ut! Jag ska burra ner mig i soffan med Exodus nu, även om jag lär somna om för den är så jävla trååååååååkig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0