10 oktober, söndag

14:27
Varför, VARFÖR be mig följa med och kolla på bilar om min åsikt ändå inte betyder ett skit? Men det är bra pappa, köp en C30 du, köp en 2-dörrars när du har barn, gör det bara. Köp en minimal jävla tjejbil, tänk inte på att den enda som fortfarande pallar bo hos dig har klaustrofobi. Men kom förfan inte och krama mig efter att du precis bett mig hålla käften.

23:08
Yes, har precis kollat på Harry Potter och den flammande bägaren. Fy helvete va bra den är! Som jag sagt till alla som orkat lyssna (ingen alltså) höll jag på att göra i brallan både en, två och tre gånger. Dock inte bara för filmens skull, Caspian högg tag i min filt och jag trodde att det var Voldemort.. Sen klev han på datorn så att filmen pausades (Caspian alltså, inte Voldemort. Det hade definitivt gjort det blött och kladdigt i brallorna), och jag skrek "INTE GÅ PÅ DATORN, DIN JÄVLA IDIOT!!", varpå han bet mig i benet.
Sen kollade jag på The big bang theory, garvade som en idiot på garvpiller.
Nu sitter jag på "gilla-sajter" och försöker hitta något att gilla. Hade tänkt färga håret, men det är så mycket möda för ingenting. Tydligen är man ju fin som man är. Det gäller dock inte mig, för jag har inga ögonbryn. Och jag har råttfärgat hår. Och.. nej, jag skulle kunna fortsätta i evigheter genom att ta upp saker som vindögdheten och ap-generna, så det är väl kanske bäst att jag stannar här.
I alla fall, nu ska jag beställa säsong 7 av Two and a half men, order från pappa, och Angus, thongs and perfect snogging, helt från eget initiativ. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0