12 oktober, tisdag

19:27
Idag har det fanken hänt mycket. Dagen började lite lätt med att jag choppade av fingertoppen på mitt lillfinger (true story, jag svär), och sen trappades roligheterna bara upp. På engelskan blev wierdot utelåst från klassrummet, och Poa sa: "Ett gäng med basebollträn kom in, och jag tänkte att hade dörren varit stängd så hade inte det hänt. Så jag stängde den." Askul, för det var en lögn. Sen tyckte han att vi såg trötta ut, så han skrek "OCH SÅ VAR DET SISTA DÅ, MALIN!" och jag blev så rädd att jag nästan grät.
Sen när vi jobba gick han runt i the classroom och stannade hos mig och Linn. Jag är körd i huvudet sa jag, han sa att det är han också, det är ett under att han hittar till jobbet. Det kunde jag inte mer än att hålla med om.
Ja, och här sitter man nu som ett annat mongo med 9,5 fingrar och ketchup i håret. Great.

19:33
Linns örsnibb var så svullen idag att jag trodde den skulle explodera. Jag värmde mina händer på den, det var som en stor vante. Av kött.

20:07
Min far kan inte ens poppa popcorn. Han slängde in påsen, sen small det. Då öppnade han micron och det var rök överallt, och allt han hade att säga var: "Jag tror inte att det ska lukta sådär." Nej, men nu luktar det brända popcorn/bränt gummi/någonting jag inte kan sätta fingret på i hela köket. Ja, ibland är jag stolt över mina anor. Idag är inte en sån dag.
Snart kommer Towe över och kollar Desperata Hemmafruar och käkar guaccamole med tacochips.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för det extremt snälla inlägget om mig och mitt öra!!!!!<3

2010-10-23 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0