13 oktober, onsdag

19:43
Vilken jävla skitdag. Verkligen PISS. Och det är anledningen at jag nu sitter och lyssnar på Green day.
Jag har äckelbajsprov i matte imorrn, jag kommer faila och jag kommer bara må ännu sämre då så jag vet inte om jag ens orkar försöka. Antagligen inte.
Fick prata med min mentor idag, för jag har tydligen ashög ogiltig frånvaro. Idioten har inte fattat att jag är på DBT på måndagar, trots att jag har sagt det ett antal gånger. Sen sa hon att det skulle vara bra om jag kunde flytta mina gruppsamtal till en annan dag. Och när jag sa att det var fler än jag i min grupp blev hon förvånad. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag vill ha en ny halsduk, så jag ska försöka åka till Sollentuna C innan skolan. Kommer antagligen inte göra det för jag är så jävla less på att vara vaken, men om jag inte vill frysa arslet av mig får jag lov att göra det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0