21 oktober, torsdag

22:40
Jag har varit, är fortfarande för den delen, död så in i graven. Helt ärligt minns jag ingenting av vad jag har sysslat med den senaste veckan, annat än att jag har varit i skolan. Och inte ens det har jag lyckats bra med. Jag är ingen Lotta på bråkmakargatan just nu, med andra ord.
Jag har dock gjort lite vettiga saker den här veckan. Till exempel pallrade jag mig hem till min mor igår och kollade på kärringporr, också känt som Grey's anatomy. Uffe bakade bröd, så jag snodde med mig en limpa hem.
I måndags hade jag min sista grupp. Jag kommer sakna det, och nu tänker jag köra lite självvalidering här och säga att det är klart att jag kommer. Annelie och Maria hade varit stolta nu.
Och jag älskar att sidan fuckar sig så att allt jag har skrivit försvinner. Jävla skit. Nu kommer jag inte ens ihåg det.
Imorgon är det.. fredag, ja. Prov i etik, och jag har inte pluggat eftersom jag för första gången i mitt liv tyckte att Robinson verkade som ett bra sätt att fördriva tiden tills Criminal Minds började. Det var det inte.
Imorgon ska jag till Emelie aka Emil, och människan tvingar mig att klä ut mig. Jag kör på Pippi Långstrump eller skogshuggare.
Nej, hipphopp in i duschen och sen plugga som en jäkla häst. Och sen kanske få några timmar av välbehövd sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0