23 oktober, lördag

13:17
Jesus Christ. Idag när jag precis hade ställt mig i duschen och satt på vattnet, ser jag att en spindeljävel sitter och planerar sin attack mot mig. Jag har nog aldrig gått från 0 till 100 på så kort tid förut. Jag var ute ur duschen på bara någon sekund. Och jag resonerade så att jag inte kunde skölja ner den i avloppet, ifall den nu kunde simma. Så jag sprang runt, helt naken bör jag kanske tillägga, och hittade tillslut en tampongbruskanvisning som jag mosade spindeln med. Sen fortsatte jag med duschandet, men jag var livrädd hela tiden. Och jag känner mig inte ren. Hugh.
Jag åkte inte till Emelie igår, för lillskiten var ledsen och hon påminner alltför mycket om mig för att jag ska kunna låta henne vara ensam när hon mår dåligt. Så vi köpte chirre, godis och cola och Towe kom över, så kollade vi på idol istället.
Idag VILL jag gå på bio med Towe, men jag blir istället TVINGAD att följa med till Linus och Carro och djävulsavkommorna.

15:33
Åh, vad glad jag blev när jag fick veta att min pincett, som jag för övrigt noppar ögonbrynen med, har använts för att ta bort förhårdnader, eller vad som "kan vara en fotvårta". Jävla kärring. Jag ska använda hennes strumpbyxor som toapapper. När jag har bajsat. Det borde lära henne att ge fan i mina saker.
Och sen, hahahhahah, sen är det MITT fel att de inte hann till tåget, för att jag tog lång tid på mig att göra iordning mig. Jaha, men lyssna då förihelvete när jag säger att jag inte vill följa med. Käre far, det är inte jag som förstör allt, det är du.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha tänk om du får vårtor i ansiktet nu? :O

2010-10-23 @ 16:12:12
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tänker slänga den, och dom är fan skyldiga mig en ny.

2010-10-23 @ 19:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0