4 oktober, måndag

09:17
Det är 7 grader ute. 7 JÄKLA GRADER! Var är världen på väg?
Och här sitter jag mest med söndriga händer och dricker kaffe. Röksugen som en arab är jag också.
Idag, idag, idag.. ska jag väl försöka köpa hårfärg. Det är på sin tid, jag börjar se ut som en arab också. Vet ni vad jag älskar? Att ställa klockan på 07:15. Jag vet inte varför, det känns bara fint.
Igår var det för övrigt 200 dagar sen jag skar mig senast, woho! Jag fick en jätteawesome kaffekopp av M&U, idag ska jag få en tavla jag har kollat på också. Very nice, I tell you. Very nice.
Happ, nu ska jag försöka klä på mig lite innan jag drar till DBT. Trots att jag glömde min myströja hos mamma.
Jag hatar spotify-reklamen 570 rum och kök. Hennes röst låter som en idiotanka.

09:29
Är det jag som lyssnar på norsk metal eller?

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag antar att ett grattis på 200de-dagen är i sin årdning gumman :) <3 <3

2010-10-04 @ 22:05:30
Postat av: Malin

Tack hjärtat :) <3

2010-10-06 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0