5 oktober, tisdag

13:25
Vaknade kvart i 8 av att pappa ringde. "Oops" tänkte jag och snoozade till kvart över 8. Gick upp, kollade schemat och gick tillbaka till sängen. Nu är jag uppe, och ska snart gå till tåget. Engelska och matte b, woho!
Igår fick jag min finfina Buddha-tavla av mamma och Uffe! Jag blev mycket gladeliglad. Den väntar nu på att någon ska orka hänga upp den..
Mardrömmar hela natten, antagligen därför jag inte kom upp imorse. Försvinnförsvinnförsvinn ur mitt huvud. Sen drömde jag att hela familjen åkte till Tunisien, och Jenny åkte barnvagn med Lina som chaufför, som lustigt nog satt på sina egna axlar. Sen hittade vi en affär, där en badrumskrok kostade 78 kronor, och jag och Lina stod där och muttrade "fy vad dyrt, så här dyrt är det minsann inte i Sverige. Nej, här var det dyrt". Affären hette dessutom Rotobro, och jag påpekade att det hette Rotebro.
Nejdu, hjärnan lilla. Jag hoppas du kryar på dig snart, du har varit sjuk alltför länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0