6 oktober, onsdag

17:58
Snabbmakaroner och mickrad köttfärssås till middag, efter en lång dag i skolan. Tack pappa, det värmer.
Jag skall snart bege mig till coop och inhandla mig lite hårfärg (som sagt, arab). Jeg ska bara dricka upp mitt kaffe först. Och tvätta händerna, för jag misstänker att Caspian har skvätt lite av misstag och att jag la handen i det.. Men eftersom han är knipsad så luktar det ingenting, så jag vet inte säkert. (Lotta blev för övrigt sur när pappa sa att han skulle skjutsa mig till coop. Shit kvinna, väx upp!)
Ikväll blir det till att plugga som en gnu, sen Grey's, sen plugga lite till. Men det är förfan sovmorgon imorrn! Om vi nu inte ska käka kebab innan skolan, det vet vi väl inte riktigt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0