8 oktober, fredag

22:38
Min prinsessa kom idag, jag blev så glad. Hon har sprungit runt hela dagen som det yrväder hon är. Hon tvingade pappa att köra leksaksbilar, sen sprang hon och hämtade dem för att sen gömma sig i mitt knä tills han hade puttat iväg bilen igen. Så höll det på i minst en halvtimme. Lotta frågade om inte hon skulle köra bilen istället, men då skrek hon "LELLE!" av all sin kraft (vilket är otroligt mycket för en så liten kropp).
Hon ville att jag skulle måla hennes naglar, men jag var tydligen inte tillräckligt duktig för hon sa "jag ska hjälpa Malin" och så gjorde hon det själv. Sen målade hon mina, och jag har nagellack överallt utom på naglarna. Men hon verkade nöjd ändå.
Sen lekte hon med katten, men jag vet inte hur roligt han hade det med tanke på att han gömde sig bakom gardinen så fort han såg henne. Men hon påstod att han hade jättekul.
Sen kom Towe över för att kolla idol och snacka massa skit. Kritiserade alla på idol också, speciellt Jihde. Jag menar, kan man göra mer handgester än honom? Nej, är svaret du söker. Möjligtvis om man snackar teckenspråk, men jag är osäker till och med då.
Men när mr Löjligt handgester har berättat röstresultaten (efter bara 46 reklamer till) ska jag färga håret och vika lite tvätt.

22:45
Olle sitter säkert, skönt! Annars hade jag blitt lite putt, för jag röstade på han två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0