14 september, tisdag

18:05
Jag lyssnar på Justin Bieber. Ja, jag erkände! Nu har jag alltså inte bara passerat gränsen till total dårskap, jag är så långt över den att jag inte ens kan se den längre. Jag känner verkligen inte igen mig själv. Jag vet inte ens vem jag är längre. En dåre, det är helt klart.
En dåre som har kärat ner sig i sin lärare. Illa. Men oundvikligt, för han är en snygging. Och han har ett väldigt.. jag tänkte säga fint skratt, men då skulle jag ljuga. Så jag säger avsmittande. Det är nog mer passande. Och jag skojar inte när jag säger att jag har kärat ner mig, så fort han pratar med mig rodnar jag över hela kroppen och får inte fram ett ljud. Ni kan ju föreställa er hur attraktivt det är. Precis, inte ett dugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0