16 september, torsdag

13:14
Kan det verkligen redan vara den 16e? Tiden går fort, så fort. Ändå har jag inte särskilt roligt.
Och tydligen är jag ful också. Åh, livet är underbart, visst är det?

13:16

Nej, det är det inte.

21:27
Åh, vad jag älskar min katt. Inte. Först åt han upp min middag (seriöst, vilken katt äter saltgurka? Jag bara undrar), och som om inte det vore nog, fick jag skit för att jag inte åt något godare till middag. Sen tog han sig äckliga fisk och släpade över hela köksgolvet, två gånger. Och han är väldigt beskyddande över sin mat, så att flytta på den och samtidigt behålla händerna är en konst. Jag skrek på honom att jag skulle stoppa upp honom och skaffa en vandrande pinne istället, och han besvärade mig inte ens med en blick.
Nu förstår jag folk som klagar över sina tonåringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0