20 september, måndag

20:50
NGGGHNNNHHH! Jag är en spattig liten apa som inte har något att göra. Och som har diskvatten över hela ansiktet, eftersom jag har en kissekatt som inte har någon som helst koll på sin svans. Resten får ni klura ut själva.
Jag är rastlös, hyper och sötsugen. Vilket, tro mig, inte är en bra kombo för någon som jag. Jag får en blodhunds luktsinne när jag är sötsugen, det är inte riktigt klokt. Jag hittade pepparkakor i skafferiet, MUMS FILIBABBA! Oavsett vad alla säger är det INTE för tidigt för pepparkakor.
Och inte är det för tidigt att be alla jävlar som bara kan prata om valet att hålla sin fula lilla käft heller. För det är så jag tycker. Valet är över och SD kom in i riksdan, och SUCK IT MOTHERFUCKERS!

20:57
JAG FRYSER! Och eftersom vi har fjärrvärme (styrd av hitlerjugend) kommer inte värmen på förrän det blir 75 minusgrader, och under de två veckorna fram till dess kommer jag att förvandlas till en mänsklig isglass.
Och vad säger blådåren när han kommer hem? "Åh, vilket skönt väder det är!" Ingen ironi. Jovisst, 13 grader är jätteskönt. Om man är en eskimå som vistats i 398 minus hela sitt liv. Vilket inte jag har.

21:04
Om man inte räknas med psykisk iskyla. För i så fall är jag snödrottning. Vet ni, VET NI vad pappa sa när jag sa att jag hade tråkigt? Han sa att jag skulle plugga. PLUGGA! Sakerna jag måste stå ut med.. Jag borde helt klart få ett pris av något slag.

21:09
Nej, men allvarligt. 13 grader kan ju vara jättetrevligt. Om man vill dö.

Kommentarer
Postat av: casandra

mahahahaaha ja har godis till dej!

2010-09-21 @ 22:05:18
Postat av: Mollebollebus

godis? mig, till? :D

2010-09-23 @ 10:22:28
Postat av: casandra

hahaah ja =D de har legat hemma hos mig jättelänge nu =$. Köpte de när ja va i norge i somras haha!

2010-09-23 @ 10:43:16
Postat av: Malin

Sweet :D

2010-09-23 @ 12:09:13
Postat av: casandra

yep, fast vill du ha de måste du träffa mig också moaahahahaha moahahahahahahah moahahahahha

2010-09-23 @ 13:36:22
Postat av: Malin

HAHA, det ska jag väl klara av ;)

2010-09-23 @ 18:53:23
Postat av: casandra.

maha okej, trevligt ;)

2010-09-24 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0