24 september, fredag

00:20
"Vad är det för jävla skit jag lyssnar på?" tänker jag, men gör ingen ansats till att byta låt. Så trött är jag. Halleluja!
Helt okej dag, jag har slarvat som sjutton med rökningen bara. Men vafan, är det helg så är det! Jag ska bara ta ett sista bloss (som jag nog skulle klara mig utan) och sen ska jag hoppa i säng. Förhoppningsvis ligger min man i sängen och väntar på mig, så jag kan gosa in mig i hans mage en stund. Men jag skulle tippa på att han är ute och skrämmer slag på grannkatten. Eller så väntar de med att göra upp tills gryningen.
Nej, jag signar ut med ett par minnesvärda ord från Poa the man: "Varför skjuta upp saker till imorgon när man kan skjuta sig själv?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0