27 september, måndag

20:18
Jaja minsann! Jag måste säga att ledigheten klär mig, jag ser ut som en riktig pudding! Det kan dock ha något att göra med att jag sitter i complete (vafan heter det på svenska? Komplett?) mörker.
Idol är igång för fullt, men vem hinner titta på det? Inte jag, det är en sak som är säkert. Jag har fullt upp med skolarbete (som jag struntar i och spelar farmville istället). Men idag ska jag börja läsa boken vi har i engelskan, och sen ska jag luska reda på lite information om prostution. Gud, det är ett svårt ord att stava till.
Lina sitter bredvid mig och lyssnar på något som låter misstänksamt likt Jonas brothers.. Ska man slå in pannbenet på henne? Jag har dock ingen aning om det är JB eller inte, eftersom jag aldrig skulle utsätta mig för den sortens tortyr att faktiskt lyssna på deras låtar. Eller se Camp rock. Hugh!
Åhnej, jag hade fel. Det var nån Donkey boy hon lyssnade på. Jag säger det jag, MYCKET ska hända innan jag lyssnar på åsnepojken.

20:23
Tyvärr var det en sån där låt som fastnar på hjärnan.

20:26
Nu ska jag ringa MAMMAMMAMAMMAAMMAMAM!! Alltså, Mamma.

Kommentarer
Postat av: casandra

säger bruden som några få inlägg ner erkände att hon lyssna på justin biber ...



för övrigt, håller ni på med traficking eller? ;)

2010-09-27 @ 22:11:56
Postat av: Malin

Jag visste att jag borde hållt tyst..

Nja, det är mer lagstiftning kring prostution och vad folk tycker om det. :)

2010-09-27 @ 22:22:14
Postat av: casandra

mahahahahaa de borde du allt =D!

aha okej i see XD

2010-09-28 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0