28 september, tisdag

18:59
Idag, NEHEHHEHHEE IDAG.. Idag känner jag mig extra trashig. Smutsigt hår, halvsmutsiga kläder och kattsaliv på näsan. Very nice, I tell you, very nice.
Caspian mensar på mig, jag har stora bitmärken över hela armen. Fiiiiint. Men jag förstår varför jag har det, eftersom jag petar på honom. Jag ska sluta nu, för jag vill gärna inte dö.

21:41
Idag har jag varit med mamma heela dagen lång. De som känner min mamma kan nog gissa sig till vad vi gjorde, men för alla andra så berättar jag. Vi åkte runt till olika prylaffärer. Ias flytt nalkas, och mamma är mer exalterad än ett barn i en godisaffär. Bokstavligen.
Jag fick två ljuslyktor och hologram-plåster. Ascoola!
Sen kom Marie över, hon hade köpt converse till mig när hon var i Äpplet (New York). Underbara människa!
Idag poppade det också ner ett mail i min.. mail, som berättade att jag hade vunnit 100 kronor att handla för på Stayhard.se. Jag kan inte minnas att jag har tävlat om det, men jag snabbade mig och beställde en stickad tröja. (Och hur ofta har jag stickade tröjor på mig? Just precis, aldrig. Bara tjockiskoftan).
Nu ska jag läsa Exodus, vilket nog kan vara världens tråkigaste bok. En ö som drunknar, OJ VAD SPÄNNANDE! Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0