3 september, fredag

12:54
JA, så var det helg. Vad jag ska göra? Mjaa, kanske blir en sväng till värmland, vem vet?
Jag har i alla fall haft en bra dag, för den som vill veta. Vår lärare i etik och livsfrågor (och engelska b) är rent ut sagt.. ja, en mupp. En rolig mupp. Som dessutom är rätt snygg. Vi pratade om att det var fel att mörda oskyldiga människor, som Hitler gjorde med judarna, och då sa Poa: "Vadå oskyldiga? De var ju judar."
Jag och resten av klassen bröt ut i asgarv, även lite diskodans från min sida. Det vet jag inte om någon märkte, men jag headbangade i alla fall.
Imorse när jag kom på tåget var det första jag sa "SNÄLLA säg att någon av er har tuggummi. Jag glömde borsta tänderna!" och fick redan då ett par underliga blickar på mig, och inte vart det färre när jag försökte konka på mig ett par extra leggings eftersom det var hål i de jag hade på mig. Av någon anledning ville INGEN sätta sig bredvid mig.
Dessutom träffade jag Erkstam på perrongen, men han låtsades inte om mig. Fett taskigt, tyckte jag. Men jag förstår honom..

22:39
Ensam hemma hos mamma. Resten är väl i värmland vid det här laget, mamma och Uffe förmodligen på väg hem. Fatta att Uffe skjutsar Lina hela vägen till Filipstad för att hon ska få träffa sin pojkvän. Det är inte riktigt klokt. Eller så är det jut det det är, eftersom hon skulle surat hela helgen annars.
Jag har varit duktig och tränat idag på Uffes abs circle pro, sen skrubbade jag fejan och snart ska jag slänga i en hårinpackning. Men först ska jag kolla på Djurpoliserna.
Mamma rappade idag, vilket inte är något hon borde satsa på rent karriärsmässigt. "Jag heter Annika, jag heter Annika, och jag har rotebros sexigaste bröst" var det hon sjöng. Normalt? You be the judge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0