1 April, Fredag

23:10
Jojo, den här dagen har rullat på rätt bra utan särskillt många skojare som har skämtat mig aprillo. Det var väl Lotta då, som jag inte ens gick på, och Uffe som sa att katten stod bakom mig och när jag kollade och märkte att hon inte alls var det skrattade/hostade han så häftigt att jag befarade att han höll på att falla av pinn. Inte ett jättecharmigt skratt, som ni säkert förstår.
Skolan var relativ smärtfri, men det var ju då inte resten av dagen. Jag mötte upp min gamle vän Towe i Gamla stan för hon hade fått en flipp och skulle pierca tungan, och jag är inte den som är den som bangar på att se någon jag älskar lida. Sagt och gjort, vi drog till A'n't och fick slå oss ner en stund. Towe svettades som en galning, och jag sympatisvettade med henne. När vi fick komma in till snubben, Tyron som han hette, visade det sig att han var typ världens skönaste person. Han skämtade om hur mycket Towe dreglade (och det var MASSOR!), och sen på något konstigt vis kom vi fram till att jag skulle kötta tungan en gång till. Och jag fick dessutom heta Blondie. Jag, som ändå gjort det här en gång förut, var mer nervös än vad Towe var. Herregud. Och Tyron tog mitt huvud i sina händer och såg mig i ögonen, så där som dom gör i slutet av romantiska filmer när killen och tjejen efter många om och men får varandra, och sen utbrast han "haha, titta bambi-ögonen!". Det var kult. Sen stack han i nålen. Det gjorde helt okej ont. Men efteråt var jag en smula yr, så jag fick lägga mig ner och sen fick jag en stor bamsekram av honom. Det är nästan så jag känner för att pierca nåt mer, bara för att han var så jävla rolig. Tur då att vi ska dit om 2 veckor igen, nanana.
Nu har jag svinont och jag ångrar att jag inte piercade något mindre ont, säg hmmm.. bröstvårtan. Men det kommer bli snyggt. När svullnaden går ner. Och jag slutar dreggla. Och jag får bort yoghurten från tungan. Jag langar väl kanske bild imorgon. SO LONG AND GOOD NIGHT!

Kommentarer
Postat av: towe

HAHAHA :D

my name is towe, towe the mästaren

2011-04-02 @ 03:18:09
Postat av: jenny

du är inte riktigt klok, madicken

2011-04-03 @ 09:22:40
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0