11 April, Måndag

19:40
Såå.. jag antar att man skulle kunna säga att jag suger på att uppdatera. Vilket egentligen inte drabbar någon annan än ööh.. ingen. Happ, så var det med det.
Jag har i alla fall precis varit på coop och införskaffat mig tandkräm, chips och tacosås. Och till min stora glädje hade min korsordstidning kommit ut. Ojojoj, ikväll blir det att lösa korsord! Jag ska snart jumpa in i duschen för jag luktar usch efter dagens danspass, och sen ska jag inta soffläge med resten av familjen.
Idag var första gången jag gick en hel måndag i skolan på säkert 3 veckor. Det kändes bra, jag har haft så jeeevla kul. På etiken hade Fia, Ida, Linnea och Mickis lektion och tokfiorna hade planerat in skrattyoga. Alltså, man skrattade på hundra olika sätt. Det var grymt kul i alla fall. Sen på rasten drog vi igång musiken och skakade på våra lurviga. Speciellt Rebbe, som har förvånadsvärt bra danstalanger. Kulkul.
I helgen gjorde jag väl allt möjligt. I fredgas hade jag och Towe tråkigt, så i äkta rotanalkis-stil drog vi till rotebro krog. Vi lessna dock efter ett tag och drog till bistron i hopp om lite mer fart, och det fick vi. Jenny och gänget kom dit, och helt plötsligt dök lilla Chimmie upp! Jag hade saknat honom gaaalet mycket, jag kramade på honom hela kvällen haha. Det blev ett par drinkar så lördagen blev inte särskillt rolig för min del, men jag drog till Jesper ändå. Vi kollade på The human centipede, som jag faktiskt blev lite besviken på. Jag hade verkligen förväntat mig att den skulle vara vidrigare, men den var rätt rumsren faktiskt.
Jag kom i alla fall inte hem förrän 11 igår och då var det bara att hoppa rätt ner i bingen. Ja, det var min helg. Nej juste, Jesper tyckte att han var jätterolig när jag låg i sängen och han kom och pussade på min rumpa och sen kollade på mig och bah "oj, jag trodde det var ditt ansikte!". Jag tyckte dock inte att det var lika roligt. Men det verkar alla jag berättar det för tycka, speciellt Lina. Hon garvar fortfarande.
Nej hoppsan hejsan, nu måste jag duscha om jag ska hinna torka till Two and a half men.


Länge sen jag langade bild, så här har ni en från 2008 eller 2009. Rätt gullig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0