19 April, Tisdag

00:05
40 frågor om din bästa vän.
1. Vad heter han/hon? Towe Lindblom
2. Hur gammal är han/hon? 18 barre
3. När träffades ni senast? I lördags.
4. Vad har han/hon för hårfärg? Lite av alla, höhö.
5. Brukar han/hon färga håret? Japp.
6. Vilka färger har han/hon haft? Svart, brunt, svart med röda slingor och.. svart.
7. Vad har han/hon för parfym? Vettefan vilken hon använder.
8. Är hon galen? Spritt språngande
9. Vilket är ert bästa minne? Antagligen dom vi inte minns.
10. Har ni många minnen ihop? Jajamensan!
11. Var bor hon? 3 minuter från mig.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, det har vi inte.
13. Är du avundsjuk på henne? Ja, hon har mat hemma.
14. Vad heter hennes syskon? Åsa och Lena
15. När träffades ni första gången? 6-års
16. Hur träffades ni? 6-års
17. Vad går hon på för sporter? Fjolleyboll
18. Vad kan hon göra på helgerna? Träna, coacha, vara med mig.
19. Göra efter skolan? Träna, träna, träna och vara med mig.
20. Har ni kramats? Ja, nån gång på fyllan och villan..
21. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Inte jätteofta.
22. Har hon fräknar? Jag vet inte
23. Har ni kollat på film någon gång? Vi gör knappt nåt annat
24. Har ni bråkat nån gång? Faktiskt inte
25. Har ni sovit i samma säng? Nejdu, hon sparkas när hon sover
26. Har ni skrattat tills ni gråtit? Klart vi har
27. Har du sett henne gråta? Japp
28. Vad gjorde du då? Jag gick därifrån, hahah!
29. Har du sett henne vara riktigt arg? Jag tror inte det.
30. Har hon sett dig gråta? Ja, det har hon nog
31. Vad ska ni göra i sommar? Åka till kolmården kanske, fan vet jag..
32. Har hon svikit dig någon gång? Nej, aldrig.
33. Har ni pratat i telefon någon gång? Antagligen, ja.
34. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle dö med henne
35. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Lätt
36. Älskar du henne? Åh ja, det gör jag!
37. Vad är det bästa med henne? Jag är det bästa med henne, höhö. Nej fan, hennes dialekt.
38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Att hon slutade peta på mig när hon är uttråkad.
39. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Ja för fan, jag skulle ge henne en bil
40. Hur ser hennes klädstil ut? Lite emo, men helt okej.


Kommentarer
Postat av: casandra

hööörrni, hur blir det med peace and love? ;O

2011-04-19 @ 14:43:39
Postat av: towe

"ja, hon har mat hemma" hahahah!!!



I don´t know?! =O I have no money :(( men om ja får jobbet har jag pengar men då gäller det bara att jag inte jobbar dom dagarna :S

2011-04-20 @ 09:11:46
Postat av: towe

malin! vinn 1 mijon! vill ha en bil :D

och ey! jag har ingen dialekt :O

2011-04-20 @ 09:21:27
Postat av: Anonym

hmhmhmhm okej i see ;( fortfarande lite småtaggad på de XD



och towe faktiskt, jo, du har dialekt (A)!

2011-04-20 @ 12:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0