29 Augusti, Måndag

12:52
Detta skrev jag ju iofs 08:56, men kände för att posta det nu istället.
Hungrig, trött och irriterad på att jag måste vara i skolan trots att vi inte har lektion. Just nu har vi ÄH, som i princip är läxläsning.. Bra planerat, speciellt med tanke på att vi inte har fått några läxor än. JÄVLA SKITSKOLA!
På tal om skit, igår åkte Jesper till Mora. Han kommer hem den 14e september. Det är nästan 3 veckor. SKIT! SKIT, SKIT, SKIT, SKIT, SKIIIIIT!
Allt är skit. Jag saknar mamma - skit. Jag har ont i huvudet - skit. Jag ser ut som en avdankad pundare i håret - skit. Jag har ont i min tragus eftesom jag tryckte in ett örhänge fast den hade växt igen - dubbelskit. Jesper är borta - skit, skit, trippelskit.
Det enda som inte är skit är att jag har träningsvärk. I gäddhänget och i mina lovehandles. Lite i baken också. Funtar på om jag ska köpa gymkort idag, och kanske gymma lite med Totts.
Juste, GRATTS CASSI PÅ 18-ÅRSDAGEN!

Kommentarer
Postat av: casandra

TAAAAAAACK =D<3

2011-08-29 @ 23:50:38
Postat av: maja

Jag kan gärna hjälpa dig med håret :D

2011-08-31 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0