1 Februari, Tisdag

20:56
Jag har seriöst inget liv. Jag sitter och kollar på roliga kattvideos på youtube, och det har jag gjort mestadels av dagen. Och jag tycker fortfarande att det är roligt. Sorgligt, verkligen.

21:03
Jag köpte nya jeans idag. Och ett par strumpbyxor. Och ett halvt kilo godis. Vilket betyder att jag inte kommer få på mig jeansen imorgon. Fan.
För övrigt hade jag rätt kul i skolan idag. Jag och Linn lekte läkare på omvårdnaden, tog blodprov och analyserade det på labbet gjorde vi. Sen sa vi till Harry att han hade feber, och till Bob Marley sa vi att vi hittade spår av hasch i hans blod. Och sen att han var död. Förvånadsvärt många hade AIDS också.. Allt detta gjorde vi på någon löjlig finlänsk dialekt. Eller, Linn gjorde det. Jag försökte härma henne, men det lär mer som att jag inte riktigt visste var jag kom ifrån. Jag tog lite skåne, lite norrland, lite finland och till sist lite göteborg och körde allt i en mixer. Extremt underhållande.
På idrotten slutade det med att jag satt ensam i vårt uppehållsrum och väntade på gänget som var hos kuratorn. Poa höll mig lite sällskap, men han är ungefär lika bra sällskap som en död sköldpadda. Höhö. Det slutade med att jag drog ner till elevhälsan, och direkt när jag kom dit fick jag en bok full med bilder på snoppar framför ögonen, för det skulle tydligen jag gilla. Jag måste hålla med om att de inte hade fel, det var ganska underhållande. Vad som var ännu mer underhållande var att Linn, Rebbe och Nathalie gav mig cirka 48 kondomer och sa "nu har du så det räcker i helgen". Ja, det har jag verkligen. Eller?
Nu funderar jag på om jag ska hoppa in i duschen. "Nej, hoppa inte i duschen Malin, du kan ramla och slå dig." Det var vad min far sa, om någon undrar. Inte ett dugg roligt, nej. Men det verkar rätt dumt att duscha nu, speciellt med tanke på att jag inte har något schampo. Jag kanske kan mixa ihop tillräckligt av alla gamla flaskor som står kvar i duschen för nödlägen som dessa? Ja men dååååså. Hej hopp, hörs imorgon. Om Linn är snäll. Så.. förmodligen inte.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Att du ens funderar på att straffa mig pga Linn's mongofasoner... HALLÅ JAG ÄR ETT BÄTTRE BLOGG FANN ÄR HON?!

2011-02-01 @ 22:37:04
Postat av: Linn

HAHAHAHA sanna snacka skit! mitt internet har inte funkat drf inte kunnat läsa! :P back to malin! Väldigt bra inlägg skulle jag säga :P<3

2011-02-02 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0