14 Febaruari, Måndag

13:41
Bra att jag kom på matlådan en timme innan jag ska dra. Verkligen. Tur då för mig att det fanns mat från igår i kylen. Kalopps, mumsmums! Har redan sminkat mig och fixat håret, klätt på mig delvis, bara ett par brallor och en tröja och sen är jag klar. Vad har jag egentligen på mig då, tänker ni säkert då. Långkallingar för fan, är mitt svar på det. Fast det är bara 5 minus.. Äh, det kan inte bli för varmt!
Jag har kollat PB idag, åååååååh vad det är spännande! Fast jag vet vad som händer. Nnnngh!!!
Jag ska möta Nathalie lite innan praktiken börjar, om jag hinner. Men då måste jag gå till bussen om en kvart. Fast jag hinner nog ändå, jappjapp. Kanske.
Nej, nu får det räcka med osammanhängande ord och meningar. Ska peppa mig själv lite innan jag ska tillbaka till Gulag.



Grynet - Jag skiter.


22:43
Nära på precis hemkommen. Har haft det ganska lugnt. Kallt, dock. Men det är smällar man får ta. Caspian ligger vid trappen och väntar på mig, så det blir ett snabbt inlägg. Eller en sur kissemiss. Jag väljer det första, jag. Höhö.
Fick ett jättegulligt sms av Jesper idag, det gjorde min dag. Ett sms av mamma också där hon skrev att det finns en present med mitt namn på hemma hos henne. Och när jag kom hem fick jag en fin nyckelring av Pappa och Lotta.
Dags att göra nummer 6 på listan och sen blir det bingen!

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Jaa.. jag vet inte riktigt. Jag har väl ingen typ sådär. Tittar man bakåt har det väl inte direkt varit de bästa snubbarna i stan, men det har börjat arta sig, tycker jag.
Jag skulle nog säga att jag faller för snälla killar. Snälla, och lite smånördiga sådär. Trygga killar. Ja, så är det.


Den bästa Killen i världen. (OJOJOJ, va rolig jag var nu!)


Kommentarer
Postat av: towe

Båda är lika blonda inombors ;D

2011-02-14 @ 23:25:04
URL: http://towetotts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0