15 Februari, Tisdag

11:40
Gissa vad som hände mig inatt när jag sprang upp för att kissa? Nej, det är för ofattbart för att någon ens ska kunna gissa sig till det så det är lika bra att jag berättar. Toadörren gick i baklås! Jag kom inte ut, och jag ville inte väcka pappa eftersom han skulle upp 5. Jag satt och försökte skruva av handtaget på dörren med allt jag hittade där inne; pincetter, saxar och hårborstar. Men det gick inte. Jag övervägde att sova på toan, men jag kom på att jag inte fick plats på golvet. Så jag började ropa på pappa. Men fick jag något svar? Nej. Jag ropade i säkert 10 minuter innan jag hörde Lotta fråga vad det var. Sen kom pappa ner och fixade ut mig, och sen sa han "vilken tur att jag inte är så svårväckt." Med ögonbrynen upphöjda till hårfästet (det vet jag dock inte om han såg, eftersom jag inte egentligen har några ögonbryn..) sa jag: "Pappa. Jag har ropat på dig i 10 minuter." Jag fick ett "jaha, men jag kunde vara på landet" till svar och sen gick han och la sig igen. Och det gjorde jag också.
Towe mailade mig sin önskelista igår också, roliga saker tjejen önskar sig. Ganska, faktiskt. Jag ska nog kunna hitta något där jag känner matchar min ekonomi.

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Jag skulle göra vad vem som helst skulle göra; köpa en massa skit jag inte har någon användning för. Köpa bil. Köpa båt. Ge något fint till mamma. Köpa en kamera. Dra med mina homies på en resa till Åland eller nåt. Kanske till Tallinn, om de skött sig.

15:49
Vilken jävla hysteri det är om att AIK fyller 120 år idag. Men, jag ska inte vara bitter över deras framgångar. Jag, liksom många andra djurgårdare, hoppas att AIK får en lika trevlig kväll som när de fyllde 85 år. Då spelade de nämligen mot Djurgården, och Djurgården vann med 12-3.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0