19 Februari, Lördag

23:07
Sitter hemma. En lördagskväll. Det var ett tag sen, du. Eller? Vanligtvis är jag hemma hos Jesper på lördagarna, men idag.. idag är jag hemma. Jag behövde lite mamma-tid. Men jag var hos Jeppe igår till idag, så det går ingen nöd på mig. Höhö.
Vi kollade nyss på gaygalan. Gaygalan. Vad fan är det? Det är väl lite väl overdrive? Vilket påminner mig om att Ola inte fick priset "mest trolig att komma ut ur garderoben 2011". Det var lite förvånande. Jag tror inte ens att det priset fanns. Men årets homo fanns. Jesus Kristus..
Imorgon ska jag förmodligen åka och köpa Towes present, vilket jag sa till henne idag. Och så här lät den konversationen:

Jag: Jag tror att jag ska köpa din present imorgon.
Towe: Vad ska du köpa?
Jag: En bok.
Towe: Det vill jag inte ha.
Jag: Det är vad du får. Bibeln eller Koranen, det får du välja själv.
Towe: Ta den som väger mest så det gör ont när jag dunkar den i ditt huvud.

Trevlig prick det där, inte sant?

Dag 9 - Bild på mig och min bästa vän.



Min väldigt trevliga vän Towe. Not.

Dag 10 - En bild på mig och vad jag hade på mig idag.
Jag vet inte hur pass intressant det är att se en bild på mina väldigt ospeciella mjukisbrallor, mitt väldigt ospeciella linne och min väldigt ospeciella tjocktröja. Som egentligen är min mammas. Nej, den här skippar vi.

Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.
Säg vad jag INTE oroar mig för.. Jag kan göra en hel lista.
Nummer ett: att bli vuxen.
Nummer två: att ta ansvar.
Nummer tre: att jag ska ta tillfället i akt och utveckla en ätstörning nu när jag vet att min kräkreflex faktiskt fungerar.
Nummer fyra: att jag ska spendera resten av mitt liv som en arbetslös a-lagare på rotebro torg.
Nummer fem: att den lilla pricken jag har i pannan ska utvecklas till en riktig vulkan.
Och så här kan jag fortsätta i minst en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D <3

2011-02-20 @ 00:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0