2 Februari, Onsdag

21:00
Just nu är jag hemma hos Totts och pluggar. Fast egentligen roar vi oss med att ta screenshots i skype. Och jag har roat mig med att göra videoinlägg till bloggen, men hurvida de kommer upp på bloggen eller inte är osäkert. För jag vet inte hur man gör, nananana!
Towe har förresten köpt en träningstidning för män. Jag har alltid vetat att hon varit lite retard, men det här tog priset. Och Linn, du kan fetglömma att mobba Towe för det där med ford och kombi, säger hon. Men, i alla fall, eftersom Towe har varit elak och lagt upp bilder från när vi skypade ska jag också göra det. När det fungerar, för det gör det inte nu.

Jenny; du är min idol. Jag älskar dig tre tusen varv runt jorden och tillbaka igen.

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHA FORD OCH KOMBI KOMMER KOMMA SOM ETT AS NAJS SKÄMT SEN!!! :P

2011-02-03 @ 22:29:49
Postat av: towe

DU KAN FETGLÖMMA DET LINN :D

2011-02-04 @ 11:47:08
URL: http://towetotts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0