28 Februari, Måndag

17:36
Helt död. Sjuk som fan. Känner mig som ett helvete. Ont i halsen, ont i huvudet.. Det känns som att jag har snortat klorvatten för det gör så ont i näsan. Jag bokstavligen dränks i mitt eget snor.
Men jag var på praktiken idag i alla fall. 8-15. That's some good shit right there. Min favoritgubbe sa att jag kunde få låna hans tandborste om jag ville. "Oj, vilket erbjudande. Rena rama julafton!" svarade jag på det. Gullegubbe.
Skönt att vara hemma i alla fall. Gott med riktigt kaffe. Väldigt fåordig idag, japp.
Studiebidrag idag. Kanske blir stinsen med mamma. Fortsätter vara fåordig, ja. Blir roligare så. Kanske inte.



Marilyn Manson - Lamb of God.


21:32
Känner mig en aning bättre nu, efter en toast och en dusch. Men fortfarande känns det inte riktigt bra. Varmvattnet luktrade upp snoret lite, så för 20 minuter kunde jag andas normalt. Dock ledde det till att jag snortade schampovatten istället, men det var i alla fall självförvållat.
Mamma och jag åkte en snabbis till Stinsen, jag kollade bokrean lite snabbt men hittade ingenting jag fann intressant. Mamma sprang i vanlig ordning in på Hemtex och hittade ett blommigt påslakanset á la 400 spänn styck. Jag blev faktiskt lite impad när hon inte köpte det. Men jag såg att det tärde på henne. Sen drog vi till Djurmagasinet i rotan och kollade på hamstrarna. Jag såg Jennys nallehamster som hon vill ha, den var grymt söt. Hittade även en liten brun/vit rackare till mig, som skulle ha följt med mig hem om jag inte visste att Caspian antingen a) skulle ha mumsat i sig den, eller b) det mest troliga; han skulle blivit rädd för den. Nu tänker ni säkert att jag överdriver hans feghet, men det gör jag inte. I somras hade vi möss i förrådet och han tog omvägar för att slippa deala med dom.
Imorgon blir det sovmorgon, för jag börjar 1. Tror jag. Jag vet faktiskt inte, men jag tror att min handledare sa det i fredags. Jag chansar på det i alla fall. Det kan inte bli mer än fel.

Dag 18 - Vad jag åt idag.
Frukost; två mackor och kaffe.
Lunch; rostbiff med potatisgratäng och svampsås.
Mellis; chokladkaka med grädde + kaffe
Middag; korv och makaroner
Kvällsmål; toast

Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.
Jag kommer inte ihåg vad jag köpte senast.

Dag 20 - Min favoritfilm.

Jag har inte en favoritfilm, jag har fler. Twilight-serien, Natural born killers, Donnie Darko, Girl interrupted, Hajen-filmerna, ja you name it. Jag älskar alla filmer jag ser som är bra.

Kommentarer
Postat av: Susanna

"Jag älskar alla filmer jag ser som är bra."

HAHAHA! Jag älskar logiken den den repliken! Ojojoj hörde du hur det rimmade? Fan va bra ja e.

2011-02-28 @ 22:48:46
Postat av: Linn

kan bara berätta att hajen-filmerna SUGER!! plast haj!

2011-03-01 @ 00:06:15
Postat av: Malin herself

Du är en plasthaj, Linn! Klart dom inte kan ha en riktig haj, då skulle ju folk dö. Hallå liksom :O

Haha Zuzanna, jag hörde att det rimmade. Men det är ju logiskt :)

2011-03-01 @ 10:36:53
Postat av: linn

Men bättre att de är verkligt än plast! :)

2011-03-02 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0